PPC reklama jinak

Přes 10 let pomáhám malým, středním i velkým eshopům se ziskovým online marketingem od úplného začátku. Specializuji se na Google Ads, Sklik, Favi a další agregátory či srovnávače. Efektivně nakládám se zdroji a jdu hlavně po zisku.

Hledám trpělivé klienty se smysluplnými dlouhodobými projekty (více jak 90 % z nich spravuji déle než 1 rok). Vím co dělat, ale hlavně čeho se vyvarovat. Projekty mi pod rukama rostou při stále stejně nízké ceně práce, která se pohybuje v řádu desetin až jednotek procent z obratu.

Dělám věci jinak než jste zvyklí:

  • Nic neskrývám – můj způsob myšlení a konkrétní pracovní postupy nejsou nic tajného. Sami se podívejte, jak spravuji kampaně v Google Ads, Sklik, nebo jakým způsobem zachraňuji ztrátové kampaně na Favi a jiných agregátorech. Nikdy nefakturuji bez reportingu práce s výkladem. Vždy víte, za co platíte. S klientskými penězi zacházím, jako by byly mé vlastní.
  • Šance pro menší weby – nečekejte minimální částky za práci, které prakticky znemožní růst těm nejmenším eshopům, nebo skryté poplatky. Objem práce vždy domlouvám individuálně s ohledem na stav projektu. Reflektuji sezónnost oboru a té přizpůsobuji fakturaci (snížení ceny mimo sezonu).
  • Hlavní je zisk – postupů, kterých lze při optimalizaci kampaní použít, je velké množství. Mým klíčem k úspěchu je výběr takových, které přinesou pro daný projekt nejlepší výsledky při uplatnění Paretova principu 80/20. Vím, s čím začít, abych vám vydělal peníze hned od začátku spolupráce.
  • Co mě charakterizuje – tah na bránu, samostatnost, pracovitost, rychlost.

Vybrané reference: nabbi.sk, hrackyzadobrekacky.cz, caskrmeni.cz, mdum.cz, mojra.cz, mbytshop.cz, decoronline.cz, mamiee.cz, mbyt.cz, ivadekor.cz, strihnupsa.cz, dempsey.cz, obalinda.cz, caszit.cz, kobercovna.cz, padne.cz, parfumylacno.sk, pracovniobchod.cz, hwkitchen.cz, stavbadilna.cz, puhy.cz, 7billion.cz a další.

Případová studie: PPC Sklik/Ads/Favi případová studie – PNO 5 %, cena konverze < 90 Kč, obrat do 50 M, cena PPC do 10.000 Kč/měsíc.

Další benefity pro mé klienty:

Reporting + splatnost faktur pro nejmenší weby:

Pro velké klienty připravuji reporting na měsíční bázi včetně fakturace. Nejmenším klientům nabízím ale zcela něco jiného. Protože by při minimálních měsíčních paušálech tvořil reporting výsledků značnou část celkové práce, domlouvám se na něm s takovým klientem individuálně. Výkazy práce pak zpracovávám např. jednou za 2 měsíce, nebo jednou za 3 měsíce. Na obsahu se nic nemění, protože každou činnost a odvedenou práci eviduji. Klient ale ušetří čas a peníze na jednom či dvou reportech a tento ušetřený čas se může investovat do práce.
V těchto případech obdržíte více daňových dokladů se splatností až 60 dní, kdy si můžete platby rozložit a zaplatit jak jste zvyklí.
Pro vás se tedy nic nemění – získáte stejně kvalitní reporting odvedené práce, ušetříte čas a peníze a platby provedete ve stejných intervalech jako jindy.

Bonusy, promoakce a finanční benefity pro nové eshopy:

Jsem certifikovaným Google partnerem. Pokud jste ještě nikdy v Google Ads neinzerovali a provedete čistou registraci, automaticky přes můj účet obdržíte FINANČNÍ BONUS, volný kredit, který můžete utratit za reklamu. Její výše se občas mění, nyní takové účty obdrží 8500 Kč.

Souhlasím
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.