Děkuji všem níže uvedeným současným i minulým klientům, kteří mi poskytli cennou zpětnou vazbu. Jedná se o ověřené recenze z portálu „Navolnenoze.cz„. Nedokáži zachránit sto eshopů ze sta, ale nebudu přehánět když řeknu, že se dá téměř každý projekt ještě o něco posunout. Každý ppc specialista má své postupy a proto pokud potlačí své EGO, staví na práci svých předchůdců a hledá příležitosti, které před ním jiný přehlédl, zlepšení současného stavu je zaručeno.
Nejhorší co lze udělat je převzít roky běžící kampaně a od základů je předělat. Proto by nemělo za ppc specialisty mluvit jejich EGO a prosazovat svoji „správnou a jedinou cestu“. Tím docílí pouze toho, že zastaví hybný moment setrvačníku, kteří jeho předchůdci tak složitě roztlačili. To co dělám já je, že nastoupím a tlačím dál nejlépe jak umím a snažím se dalšími mnoha změnami k lepšímu dostat celý ten stroj ještě do větších otáček. Proto se mi také stává, že se velmi záhy po převzetí dostaví průlom, na který firma tak dlouho čekala. Není to ale žádný zázrak, který by nastal náhle nějakou jednou konkrétní změnou. Pokud nevěříte na zázraky, ale víte, že je potřeba dostatečně dlouho tlačit setrvačník stejným směrem, pokud nehledáte jednu konkrétní změnu ale pracujete na neustálé transformaci a agregaci marginálních přírůstků, jsem pravděpodobně váš člověk. Pracuji s kontrolovaným rizikem, existuje jen malá pravděpodobnost, že se nepodaří s účtem vůbec hnout. Jakmile se první výsledky dostaví, je jen otázkou jak velké a kolik peněz a času to stálo. Poté se spolu domluvíme na dlouhodobé udržitelné strategii, která hlavně vám bude dávat smysl.
Projekty, které se daly do pohybu:
Pan Beran je špičkový odborník na PPC, za kterého jsem neskutečně vděčný. Po mých 10ročních zkušenostech v oblasti SEO jsem se pravidelně setkával s různými PPC „specialisty“, až jsem vůči PPC nakonec pomalu zanevřel a mnoho věcí jsem si dělal sám. Protože mnozí specialisté dokázali akorát tak utratit kredit a to bylo všechno. Pan Beran na rozdíl od nich dokáže přinášet výsledky – dokáže navrhnout postupy a strategie, které dávají smysl, které pomáhají nejen k přímému zisku, ale i budovat hodnotný e-shop, komplexní strategii pro prodej a pro web. Líbí se mi, že se dívá na projekty z dlouhodobého hlediska a oceňuji zejména to, že se snaží budovat a podporovat hodnotu. Ne nějaký rychlý prachy s pochybnou kvalitou (ať už služeb nebo produktů), jak to dělá mnoho rychlokvašených specialistů. Pan Beran je skutečný unikát, odborník, který má neskutečnou výhodu i v tom, že provozuje vlastní eshop = a právě asi i díky tomu dokáže zacházet s klientovým rozpočtem velmi ohleduplně a citlivě. Protože sám velmi dobře ví, co to obnáší vybudovat funkční shop, živit ho a udržovat smysluplnou rentabilitu. A jsem mu velmi vděčný nejen za pomoc s mým webem, ale také za to, že mi pomohl změnit pohled na celý obor PPC = jen díky němu konečně prakticky vidím a cítím všechny výhody, bonusy a smysl PPC. Děkuji!
SEO specialista
Před panem Beranem jsem měl i jiné PPC specialisty. Poslední mě stál 250 tisíc za 2 roky a za ty peníze nedokázal vůbec nic, to nepočítám šílené rozpočty do reklamy. Eshop se nikam nepohnul, já měl chuť se na všechno vykašlat a hlavně peníze byly nenávratně pryč. Za tuto částku si mohu nyní koupit čas opravdového specialisty na 3 roky a výsledek je nesrovnatelný. Už třetí rok mě úspěšně sune ke stále větším obratům při stále stejně nízké měsíční útratě za práci a hlavně jako jediný dokázal splnit zadání a vejde se do 5% PNO. Má trochu svérázný přístup k práci, rozhodně jiný než ostatní, ale cítím, že když řekne „na to se vykašleme“, tak ví proč to říká. Naše spolupráce postupně přerostla dále než jen do obchodní roviny. Kdybychom se nedali takto dokupy, nevím zda bych měl ještě sílu a energii hledat někoho jiného. Je to unavující, protože lidí, kteří o práci jen kecají je dost, ale ti co opravdu dělají, se nedají sehnat.
Majitel společnosti Hračkyzadobrékačky
hrackyzadobrekacky.cz • info@hrackyzadobrekacky.cz
S Miroslavem spolupracujeme již několik let a musíme upřímně říci, že se jedná o jednoho z nejlepších odborníků na Google Ads a Sklik, kterého můžete v ČR nalézt. Jeho výsledky jsou doslova vynikající. Miroslav má geniální mozek, který mu umožňuje vyšperkovat reklamy takovým způsobem, s kterým jsme se dosud nesetkali. Díky svému analytickému myšlení je dokáže optimalizovat doslova na dřeň, takže generují skvělé výsledky při velmi přijatelných nákladech. Navíc je to velmi slušný a férový člověk, s kterým je radost spolupracovat. Moc rádi jej doporučujeme dále, i když bychom si jej rádi ponechali jen pro sebe 🙂
Kurzy pro radost – český portál s online kurzy
www.kurzyproradost.cz • affil@kurzyproradost.cz
Moje zkušenosti s panem Beranem! Vlastním eshop s pracovními oděvy. Již delší dobu jsem byl velmi nespokojený s firmou, která mi zajišťovala PPC reklamy. Nespokojený jsem byl zejména ze dvou důvodů: spouštěli malé množství kampaní a neúspěšné kampaně neobměňovali. Reklamy na Google i na Seznamu činily více jak dvacet procent z obratu, což bylo neúnosné. Velmi brzy po začátku spolupráce s panem Beranem šly tržby e-shopu výrazně nahoru, za výrazného snížení nákladů na reklamu. Nyní se PNO drží přibližně na deseti procentech. Jsem spokojen nejen s výsledky, ale i přístupem ke mně jako zákazníkovi.
Práce s p. Beranem je vlastně pro mě jako zadavatele absolutní vítězství. Vyzkoušela jsem spolupráci s firmami i jednotlivci, vždy jsem se setkala s tím, že mi jako výsledek své práce předložili počet návštěv, počet zobrazení, ale nikoho nezajímala ziskovost, která je pro každého z nás důležitá. V tomto ohledu je p. Beran jedinečný, nejde mu pouze o to práci získat a vykonat, ale jde mu o skutečné zlepšení hospodářských výsledků eshopu. Pro nás zpracovává PPC kampaně, tuto práci přebral po firmě, která marně působila 2 roky. Během prvního roku se zvedl obrat eshopu o více než 100 %. Za spolupráci jsem já osobně vděčná a pana Berana mohu jen doporučit.
Do péče k panu Beranovi jsem se dostala díky osobnímu kontaktu a doporučení. Slovo péče používám úmyslně, protože pan Beran o můj eshop opravdu pečuje. Když jsme se domlouvali na spolupráci, tak jsem říkala, že budu ráda, kdyby při správě kampaní dělal přesně to, co by dělal, kdyby se jednalo o jeho eshop. A přesně to se děje. Opravdu si vážím podnětů a doporučení, kterými přispívá k mému podnikání. Skvěle řídí reklamní kampaně a tlumí nesmysly, které se tam nahromadily v čase. Je to odborník a opravdu specialista v tom pravém slova smyslu. Vnímá realitu podnikání, dívá se na vše komplexně a to, co dělá a doporučuje, mi dává smysl. Jsem vděčná, že s ním mohu spolupracovat a věřím mu. Děkuji.
Zakladatelka eshopu pro zdravý rozvoj dětí Mamiee.cz, výrobce originálních hraček
mamiee.cz • obchod@mamiee.cz
Miroslav je první PPC specialista, který umí nastavit kampaně od samého počátku jako ziskové. Nemusí se čekat, až si kampaně sednou (u většiny PPC specialistů čekáte do nekonečna). Díky jeho přístupu jsem konečně mohl začít používat PPC, protože začaly dávat ekonomicky smysl. Je obdivuhodné, jak umí využít svěřený rozpočet. Díky!
S panem Beranem spolupracuji přes rok a s naším e-shopem dokázal divy. Pár bodů pro popis naší spolupráce: 1) Převzal náš jen pomalu rostoucí e-shop v červenci 2019, tedy na začátku okurkové sezóny a čísla začala okamžitě skákat nahoru. Od té doby dosahuje každý měsíc dvojnásobný obrat co stejný měsíc rok předtím. 2) Zajišťuje Sklik, Google Ads, Favi, Biano, Heuréku – za to všechno chce méně peněz než jakákoli jiná agentura, co jsem potkal (a že jsem jich pár vystřídal). Když přišel Covid, tak aby svým klientům pomohl, sám od sebe snížil cenu a už se o tom nikdy nezmínil. 3) Drží PNO na dohodnuté hranici, v našem případě pod 15 %. Často je to tak, že já ho „přemlouvám“, abychom to zkusili ještě více popustit, ale pro něj je ziskovost svatý grál a tak to má být. 4) Je upřímný a komunikuje věcně – vždy vím, na čem jsem, na čem pracuje a proč a také, jaké jsou výsledky. Říká mi i co potřebuje, abych dělal, aby to šlo ještě lépe. Komunikace je tak vzájemná a já mám pocit, že mám k podnikání partnera, spíše než službu. 5) Nekouká na hodiny, prostě dělá, co je zapotřebí. Když nám trochu vyjelo Favi, tak jsem mu to v 11 večer napsal, on mi o půlnoci odepsal, že jde na to a ve 3 bylo hotovo – vyloučil produkty, které měly málo konverzí a lidé na ně jen tak klikali a PNO skutečně obratem stáhnul. Spolupráci s panem Beranem si opravdu nemohu vynachválit. Neslibuje nemožné, říká, jak věci jsou, pracuje a dodává výsledky. Každému mohu jen doporučit!
Pana Berana jsem oslovila s žádostí o spolupráci na základě jeho blogu nelzu.cz. Velice se mi líbil jeho čistě pragmatický přístup a orientace na profitabilitu. Byla jsem tedy velmi vděčná, když na naši spolupráci kývnul a vzal si nás do své péče a mé nadšení trvá dodnes. Pan Beran je opravdový profesionál, na kterého se můžete plně spolehnout. O své práci podává vyčerpávající report, v němž vysvětluje nejen to, co dělá, ale i to, jak nad věcmi přemýšlí. Díky tomu si získal mou plnou důvěru. Velmi si vážím také toho, že neustále hledá cesty, jak co nejlépe a nejefektivněji využít čas, který vašemu projektu věnuje. Za vše moc děkuji!!
Naše zkušenost s panem Beranem je jedinečná v tomto smyslu: pan Beran u nás dokazuje něco, co je téměř nemožné, a to, že se mu daří ještě zvyšovat výkony našich velmi precizně a odborně vytvořených a dlouhá léta pečlivě INHOUSE spravovaných kampaní, takže jakékoli zlepšení už jsme považovali za v podstatě nemožné. To ale není vše, zároveň s tím dokázal i významným způsobem snížit náklady na naši online inzerci, takže výsledkem je někdy i poloviční cena za konverzi! Shrnu: Pan Beran = MISTR SVÉHO OBORU.
Pan Beran mi zachránil firmu před úpadkem. Ve svém životě jsem už dlouho nepotkal někoho, kdo by mi pomohl tak, jako pan Beran. Jsem mu velice vděčný a to se nedá zaplatit ani zlatem. Pana Berana doporučuji, přestože neměl čas, tak mi nastavil reklamní systémy. Pan Beran je komunikativní člověk a umí naslouchat a to je dnes přednost. Jen tak bylo možné rychle udělat správně kampaně, aby fungovaly. Během jednoho týdne dokázal zvednout objednávky o 90 %, jinak bych asi zkrachoval. A to je jen začátek spolupráce. Jsem nadmíru spokojený s jeho prací a díky tomu nejsou takové problémy, které mohly nastat v případě neúspěchu. Pan Beran se věnuje své práci profesionálně a je vidět, že ví co dělá a rozumí tomu. Dávám mu, ne jedničku z hvězdičkou, to je málo, zaslouží si čestné místo.
Na spolupráci s p. Beranem oceňujeme především promyšlenost strategie při správě zbožáků a katalogů s reálnými pozitivními výsledky. Od začátku spolupráce se nám podařilo přiměřeně snížit PNO na jednotlivé kanály. Resp. pracovat s náklady efektivněji bez poklesu tržeb, což bylo naším cílem.
jednatel
Spolupráce je zatím krátká, nicméně výsledky práce na kampaních jsou již zřejmé a výrazné. Komunikace byla vždy příjemná a srozumitelná. Pan Beran má mou důvěru a věřím, že mé kampaně jsou ve správných rukou.
majitel internetového obchodu
Jednorázová spolupráce byla pro náš eshop obrovským přínosem. Výsledky reklamních kampaní nebyly uspokojivé, tak jsem požádal o konzultaci. Pan Beran ochotně zkontroloval Sklik a G.Ads, vyhledal chyby, upozornil na nedostatky a dal doporučení k nápravě. Velice oceňuji, že byly vynechány „obchodní reklamní prezentace a jiné parády“ a místo nich se rychle přímočaře pustil do práce, která byla potřeba. Už za pár dní jsme aplikovali navrhované úpravy a výsledky se zlepšují.
majitel eshopu
Vyzkoušeli jsme několik PPC agentur i freelancerů. Očekávané dobré výsledky se bohužel nekonaly. Pan Beran mi byl doporučen kolegou. Musím říct, že výsledky zatím překonávají má očekávání a mám pocit, že jeho snažení dává smysl. Výsledky své práce a návrhy dalších kroků prezentuje srozumitelně. Pana Berana doporučuji.
Pana Berana jsem si najal na správu reklamních PPC kampaní pro Google a seznam někdy v lednu roku 2020. Mohu s čistým svědomím říct, že to byla jedna z nejlepších věcí, kterou jsem mohl udělat. Prvotní telefonát byl velice příjemný, kdy si mne pan Beran pečlivě vyslechl. Osobně jsem měl velkou obavu z ceny, kterou si stanoví, ale opak byl pravdou. Pan Beran má velmi osobitý přístup a cenu nám udělal na míru podle naší situace. Po zřízení přístupů do Google Ads, Sklik, GA a Facebooku začal ihned pracovat. Každý měsíc mi posílá mailem velmi detailní reporty s postupem prací a cíli, kterých se snaží dosáhnout. Mohu říct, že po roční spolupráci naší společnosti ušetřil na reklamách opravdu velké množství peněz a času, které jsme mohli investovat zpět do firmy. Za mne osobně pana Berana rozhodně doporučuji! Patří mu velké díky.
S panem Beranem jsme se domluvili, že zkusí náš eshop posunout do lepších čísel. Díky práci pana Berana PNO klesá každým měsícem pěkně dolů. Dalším pozitivum bych viděl v opravdu podrobných reportech o odvedené práci, o stavu kampaní a výhledu do budoucna. Pan Beran je vždy ochotný vysvětlit nebo poradit třeba telefonicky, a to i nad rámec domluvené spolupráce. Ještě bych ocenil fakt, že pan Beran šel do spolupráce s námi, přestože jsme malý začínající e-shop.
Spolupráce s p. Beranem posunula náš eshop z červených čísel do černých. Domluvili jsme se nejdříve na nastavení Google Ads, následně i Sklik a Favi. Jsem ráda, že jsem našla někoho, komu záleží na reálných výsledcích, tedy reálném zisku eshopu, nikoliv pouze na přivedení návštěvnosti na webové stránky. Spolupráci mohu jen doporučit.
Pana Miroslava Berana jsme získali přes webový portál, když jsme hledali specialistu pro naše dva eshopy. Hned od začátku si nás získal svým pohledem na věc, upřímností, pracovitostí, chutí nám opravdu pomoci a také trpělivostí, jelikož jsme byli v těžké situaci po odchodu stálého PPC správce kampaní. Vážíme si toho, že si nás nechal ve svém portfoliu klientů a nemohu než doporučit dalším klientům, kteří hledají skvělého PPC specialistu.
majitelka dvou e-shopů a kamenných prodejen
www.hernicentro.cz • info@hernicentro.cz
Velmi oceňuji velkou trpělivost pana Berana (v mém případě je jí potřeba hodně). Rychlá a zároveň promyšlená řešení má skladem běžně. Po několika pokusech s „áčkový markeťáky“ konečně trefa do černého.
Za spolupráci s panem Beranem jsem opravdu vděčný. Konečně PPC specialista, kterému můžu věřit! A navíc je mi schopen srozumitelně vysvětlit co, jak a proč chce dělat. Je vidět, že výkonností online marketing dělá již řadu let a má mezioborový přesah. Dokáže velmi dobře a rychle pochopit váš byznys, správně zanalyzovat situaci. A hlavně dokáže uvažovat jako majitel byznysu – tj. náklady minimalizovat, zisk maximalizovat :). Za tu dobu co spolupracujeme sám vidím, že měl v mnohém pravdu. Např. vidím, že tržby se postupně daří zvyšovat a to stále za nižší náklady na reklamu. Jsme malý rodinný eshop a rentabilita našeho podnikání je pro nás zásadní. Pokud tedy hledáte schopného PPCčkáře, který nehledá výmluvy, ale řešení a navíc nabízí lidský přístup, tak je pro vás p. Beran jasná volba.
Jsem zapálený hardwerář a tvůrce a poradím si kolem eshopu kde s čím, ale reklama v rychle se měnícím online světě je pro mě pořád velká výzva. Proto velmi oceňuji pomoc Miroslava Berana, který má u nás věci kolem PPC na starost. Skvělý je hlavně proaktivní a zdravý přístup se zaměřením na poměr cena/výkon, samostatnost a systematičnost, se kterou práci vykonává a také dobrý „čuch“ na to, jak ty věci dělat. Od začátku roku jsem byl teď v jednom kole. Situace po covidu, pak stěhování firmy a teď spousty práce na eshopu – to znamená, ani jsem tomu nedokázal věnovat potřebný čas. I tak vše funguje na jedničku, i když doba je teď složitá. Miroslav má možná na první pohled trochu netradiční způsoby implementace, ale s odstupem času vidím, že právě tohle je ten klíč k úspěchu! Tuto spolupráci mohu rozhodně doporučit!!!
S panem Beranem jsem začínal opravdu od samého začátku mého e-shopu a to bylo to jedno z nejlepších rozhodnutí, které jsem mohl udělat. Začínal jsem koncem května 2022 z nuly… od té doby rosteme každý měsíc řádově o desítky procent v obratu. Konzultace s panem Beranem nejsou jen o strategii marketingu, ale také o tom, jestli vše stíháme platit, jestli můžeme někde přidat nebo je potřeba ubrat. Jako bonus pro perfektní vhled do světa marketingu vytvořil blog www.nelzu.cz. Na pana Berana jsem dostal doporučení od kamaráda, říkám si super, zavolám, uvidím… Voláme si, probíráme o jaký sortiment se jedná a jen tak se zmíním, že jsem e-shop tvořil i z rad na blogu nelzu.cz. Pan Beran se jen zasmál a odvětil, že to je jeho blog, v tu chvíli jsem si byl jistý, že tento pán opravdu ví o čem mluví. Takže pokud jste se už několikrát spálili u různých marketingových agentur nebo jednotlivců, je načase napsat panu Beranovi.
Pan Beran mi nastavil efektivním způsobem PPC kampaň na Googlu a Seznamu. Pracuje velmi samostatně. Připravil různorodé balíčky a porovnal výsledky funkčnosti kampaní. Přidal i možnost telefonického kontaktu a je pravdou, že touto cestou se mi navýšil počet uzavřených kontraktů. Oceňuji jeho schopnost naplnit potřeby svého klienta, i přestože klient neumí přesně specifikovat svoji zakázku.
S panem Beranem spolupracujeme zhruba 5 měsíců. Výsledky jsou velmi dobré už teď, ví co dělá a po dlouhé době spolupracuji v PPC s někým, koho práce opravdu baví. Plně mu ve správě kampaní důvěřuji a mohu se věnovat obchodu. Velmi dobře a srozumitelně se s ním komunikuje. Určitě s ním plánujeme pracovat i do budoucnosti.
Jakožto naprostý laik co se týče PPC a internetového marketingu, Google Ads či Skliku, tu bohužel nemohu odborně popsat práci pana Berana. Ale slovy naprostého laika bych zde chtěla vyzdvihnout velkou lidskost, přímost, opravdu vážnou snahu a ochotu udělat prakticky nemožné v rámci možností pro svého klienta. Pomocí pravidelných reportů nám podrobně popisuje práci, kterou pro nás dělá (slovně i pomocí výkazů či grafů) a vždy, když něčemu nerozumím, vše ochotně vysvětlí. Rozhodně nejde o vyhozené peníze, naopak, když něco nemá smysl, sám navrhne jiné řešení. Dle našeho názoru jde opravdu o odborníka ve svém oboru, kterého jeho práce baví dělá ji opravdu poctivě s velkým úsilím dělat pro svého klienta to nejlepší, co umí.
S panem Beranem spolupracujeme na výkonnostních kampaních několik měsíců a jsem velice spokojen. Důležité je, že pan Beran se nebojí jít do jádra problému a vše si odmakat. Náhled na jednotlivé kampaně dokáže vnímat hlavně z pohledu obchodníka, což je pro mě velice důležité. U dřívějších agentur jsem to postrádal a ke konci měsíce jsem vždy obdržel jen hezké reporty bez valného účinku jednotlivých kampaní.
jednatel
S panem Beranem byla spolupráce nadmíru příjemná a férová. Co slíbil to dodržel, a i když věnoval mým PPC kampaním opravdu hodně času, nakonec si započítal honorář jen za zlomek své práce. Důvodem je opravdu netradiční segment výrobků – autorské fotografie. Takže, jestli hledáte někoho, kdo bude spravovat vaše PPC kampaně a kdo se vám opravdu bude snažit z kampaní vytřískat maximum, je pan Beran tou správnou volbou.
Pana Berana jsem si vybral na základě respektu, kterou má v odborných diskuzích na PPC a SEO fórech. Jeho názor je respektován v odborné komunitě a to se nedá říct o každém. Na jeho práci pro nás oceňuji, že náš byznys bere jako vlastní – neplýtvá prostředky, přemýšlí od začátku kam chce dojít a volí k tomu správné nástroje a vhodnou cestu. Mohu s čistým svědomím doporučit, budete spokojeni. ★★★★★
Pana Berana jsme našli po dlouhém hledání a také po předchozím zklamání s prací různých agentur. Dá se říct, že nám pan Beran úplně změnil život, protože výsledky jeho práce přišly vzápětí a k našemu překvapení byly obrovské. Pravidelné reporty jsou samozřejmostí, plní je informacemi, kterým sice nerozumíme, ale výsledky jsou jednoznačné. Vždy stojí na straně svého klienta a podle nás dělá maximum za skvělé peníze. Vždy jsme věděli, že máme své místo na trhu, ale ta čísla přinesl až pan Beran. Můžeme jedině doporučit, i když bychom se o něj neradi dělili :).
S panem Beranem byla spolupráce profesionální, pracoval samostatně a zodpovědně. K našemu projektu se dostal, když jsme měnili doménu a bylo to náročné období, ale postavil se k tomu čelem a vše postupně řešil krok za krokem. Doporučuji.
jednatel
Spolupráci mohu doporučit, vše proběhlo rychle a dle naší dohody.
Pan Beran s námi zpočátku velmi málo komunikoval, až nám to přišlo trochu divné. On ale místo zbytečných řečí dokázal během 2 měsíců dosahovat nesmírně efektivních výsledků. Jasně se drží stanoveného PNO a kampaně jsou velmi ziskové. Když se mu něco nezdá, nebo vidí prostor pro zlepšení, na rovinu nám to řekne, takže se mu daří kampaně neustále zdokonalovat. Opravdový profesionál, za kterého mluví výsledky a ne slova jako u některých agentur.
Za sebe a i za naši firmičku mohu pana Berana, a vůbec tým Profitabilne.cz, vřele doporučit všem! Je znát, že tomu rozumí = žádné omáčky a průtahy. Zde můžete čekat jenom profesionalitu a dodržené termíny pro reporty. V Profitabilne.cz pracují jinak / myslí jinak… mají svoje „kung-fu“ i zásady, a to jim sakra funguje moc dobře = domluvené PNO či rozpočet dodržen. V podstatě svěřit p. Beranovi účty na Gads, Sklik a Zboží bylo to nejlepší rozhodnutí letošního roku. Lituji jenom toho, že jsem jeho blog neobjevil dříve (doporučuji přečíst) = to by mi ušetřilo spoustu času a nervů a hlavně peněz. I když jsem se snažil sebevíc vstřebat/naučit vše kolem nastavení kampaní, nelze to zcela naplno, když máte jiné povinnosti kolem eshopu + vnímat a aplikovat ty změny, které se dějí neustále ze strany Googlu či Seznamu. Pokud tedy ještě váháte, jestli p. Berana oslovit s nabídkou spolupráce, je ČAS – čas upustit od samozvaných PPCčkařů, kteří na vás pouze parazitují bez výsledků.
majitel eshopu